مقالات آموزشی

ایم سیل جادوی چسبندگی در اتصالات و تعمیرات

چسپ ایم سیل : جادوی چسبندگی در اتصالات و تعمیرات

چسپ ایم سیل جادوی چسبندگی در اتصالات و تعمیرات

مقدمه :

چسپ ایم سیل یک مواد چسبنده پیشرفته است که در صنایع مختلف به عنوان جایگزین موثر برای اتصال و چسباندن به کار می رود . این محصول با تولید در کشور هندوستان با ویژگی های منحصر به فرد خود به دلیل قدرت چسبندگی ، انعطاف پذیری و کاربرد های گسترده ای که در استفاده عمومی ، تخصصی ، صنعتی ، تعمیراتی که دارد توجه بسیاری از صنایع  و همچنین استاد کاران ، رانندگان ، کوهنوردان و عموم مردم از کشور های دیگر را به خود جلب کرده است .

کاربرد های چسپ ایم سیل

تعمیرات صنعتی :

از چسپ ایم سیل برای آب بندی ترک ها و حفره های موجود در کشتی،شناورهای صنعتی،دیگ بخار،مخازن و لوله های بتنی ،فاضلاب استفاده می شود  چون دارای مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت و گرما و فشار را دارد .

صنعت مکانیکی :

برای رفع نشتی رادیاتور،باک بنزین،بلوک موتور ، محفظه باتری استفاده می شود. چون چسپ ایم سیل دارای مقاومت بالا در برابر انواع اسید های بازی و قلیایی و گرما را دارد .

صنعت ریخته گری :

چسپ ایم سیل در صنایع ریخته گری برای رفع ایرادات موجود در قطعات ریخته گری شده و همچنین برای اصلاح قالب های مورد نیاز استفاده می شود.

ساخت و ساز :

چسپ ایم در صنعت ساخت و ساز به عنوان یک راهکار کار آمد برای چسباندن فلزات ، پلاستیک ها و چوب به کار می رود چون به تمام سطوح می چسبد و این امکان را فراهم می کند تا اتصالات قوی و مقاومی ایجاد شود .

مصارف خانگی :

چسپ ایم سیل همچنین در مصارف عادی و خانگی ، برای رفع نشتی شوفاژ ، مخزن آبگرمکن ، لوله های آب و همچنین برای ساخت مجسمه و یا رفع شکستگی آن استفاده می شود.

ایم سیل جادوی چسبندگی در اتصالات و تعمیرات

طریقه استفاده کردن از  چسپ ایم

در هر بسته از چسپ ایم سیل دو عدد خمیر ،یکی سبز رنگ و یکی سیاه رنگ می باشد که ابتدا به نسبت مساوی از خمیر سبز و سیاه رنگ برداشته ، مثلا اگر مقدار خمیر سیاه بیشتر باشد خمیر زودتر خشک می شود و اگر مقدار سیاه کمتر باشد خمیر دیرتر خشک می شود ، بعد از قاطی کردن خمی آن با دست ورز دهید تا به رنگ خاکستری تیره شود ،بعد از آماده سازی خمیر تا ۱۵ دقیقه وقت دارید از آن استفاده کنید چون بعد از آن خمیر سفت مثل سنگ می شود و در دمای نیز اتاق خشک می شود و بعد از خشک شدن قابلیت برش کاری ، ماشین کاری و رنگ آمیزی دارد .

ایم سیل جادوی چسبندگی در اتصالات و تعمیرات

نتیجه گیری :

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد چسپ ایم سیل و کاربردهای گسترده آن در صنایع مختلف، این چسب به عنوان یک ابزار مهم در تعمیرات و اتصالات مختلف شناخته شده است. بهبود مستمر در فناوری‌های چسبندگی، امکان افزایش کاربردهای این محصول را در آینده نیز پیش‌بینی می‌کند.

برای ثبت و سفارش این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://abzarzarin.com/product/%da%86%d8%b3%d9%be-%d8%af%d9%88%d9%82%d9%84%d9%88-%d8%ae%d9%85%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%85-%d8%b3%db%8c%d9%84-%d9%87%d9%86%d8%af%db%8c-50-%da%af%d8%b1%d9%85%db%8c/?v=5d2ba045be25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *