مقالات آموزشی

معرفی و بررسی برند رونیکس Ronix

آغاز فعالیت برند رونیکس

برند رونیکس بر اساس فکر، ایده و تلاش ایرانی در زمینه ابزارآلات صنعتی بنا شده است. تلاش مستمر جوانان خوش‌فکر ایرانی در تحقق ایده‌های ناب و نیز ثبت این برند در ایران، آلمان و چین، ریشه‌های شکوفایی این خانواده را رقم زده است. رونیکس با تکیه بر ارکان اصلی خود یعنی کیفیت، تنوع، قیمت­ گذاری منصفانه، رفتار سازمانی متمایز و ارائه خدمات پس از فروش فوق العاده ، همواره در بازار های داخلی و خارجی حظور گسترده داشته است .

رونیکس Ronix برندی بین‌المللی در حوزه ابزارآلات صنعتی، تجهیزات و متعلقات وابسته به آن است. محصولات این برند بر اساس تکنولوژی روز دنیا و نوآوری‌های مداوم تیم خلق محصول رونیکس، در ۱۵ کشور دنیا و توسط بیش از ۵۰۰ تامین‌کننده تولید می‌شوند.

این برند در سال ۱۳۷۹ و توسط آقای محمدرضا رامخو تاسیس شده و با پیشرفتی چشم‌گیر از سال ۱۳۸۴ تا به امروز، به یکی از برترین برندهای صنعت ابزار در خاورمیانه و همچنین به برندی بین‌‌المللی با تخصص در ارائه ابزارهای متنوع و حرفه‌ای بدل شده که با دفاتری فعال در اروپا (آلمان)، خاورمیانه (ایران) و آسیا (چین) در طول ۱۵ سال گذشته، بیش از ۲۰۰۰ ابزار مختلف تولید کرده است. تمامی این محصولات در ۱۲ گروه اصلی دسته‌بندی می‌شوند :

ابزارآلات برقی

ابزارآلات شارژی

ابزارآلات جابجایی

ابزارآلات باغبانی

ابزارآلات بادی

ابزارآلات جوشکاری

ابزارآلات ایمنی

ابزارآلات دستی

ابزارآلات اندازه‌گیری

ابزارآلات روشنایی

کیف و جعبه ابزار

متعلقات

 

 

حضور ثابت رونیکس Ronix در بازارهای جهانی با ارائه ابزارهایی متنوع، باکیفیت و مقرون به صرفه، در سال‌های اخیر منجر به صادرات مستقیم محصولات این برند به بیش از ۸۰ کشور جهان شده است. آنچه ما را برای دستیابی به این هدف مشتاق‌تر از پیش نمود، برطرف کردن نیاز صنعتگران سراسر جهان و پوشش همه جانبه فعالیت‌های آنان بود که این امر رونیکس را بر آن می‌دارد که در خدمات، استانداردها و کیفیت جهانی همواره از برندهای پیشتاز و نوآور حوزه خود باشد .

تنوع

تنوع و گستردگی محصولات برای برطرف‌کردن نیازهای مختلف مشتریان

طراحی، تولید و ارائه بیش از ۲۰۰۰ ابزار در دسته‌بندی‌های مختلف زمینه‌ساز حضور رونیکس در عموم فعالیت‌های صنعتی و خانگی شده است و این ویژگی بسیار مهمی است، که امروزه رونیکس را به متنوع‌ترین برند بازار ابزار تبدیل کرده است.
کیفیت

حفظ کیفیت بالای ابزار و جلب اطمینان کاربران

ابزارآلات رونیکس با بهره‌گیری از دانش متخصصان داخلی و خارجی در حوزه ابزار و تحت نظر تیم کنترل کیفیت رونیکس مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا طراحی و خلق می‌شوند تا رونیکس آخرین ابزاری باشد که به خرید آن نیاز پیدا می‌کنید…
قیمت‌گذاری منصفانه

ارائه قیمت‌های منصفانه در جهت دریافت رضایت مشتری

تمام هدف رونیکس این است که به هر متخصص و کاربر خانگی لذت استفاده از محصولی باکیفیت را بدهد. ما از صمیم قلب خواستار آن هستیم که مصرف‌کنندگان کیفیت معیاری که رونیکس پایه‌گذاری کرده را تجربه کنند از این رو تولیدات خود را در جهت بهبود شرایط بازار و خدمت‌رسانی به کاربران خود با قیمت‌گذاری منصفانه ارائه می‌کنیم.
خدمات پس از فروش

فروش برای ما پایان ماجرا نیست، فروش آغاز تعهد ماست…

و این مهم با وجود بیش از ۱۷۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور و انبارهایی مجهز و مکانیزه با ۲۴۰۰۰ نوع قطعه جانبی تحقق یافته است. به علاوه تعمیرگاه مرکزی رونیکس با وجود تعمیرکارانی حرفه‌ای به صورت تمام وقت آماده تعمیر ابزارهای شماست تا کاربر رونیکس از انتخاب برندی همراه و همیشگی اطمینان حاصل کند .

ابزارالات رونیکس ساخت کجاست؟

اگر شما از فعالان ، خریداران و یا علاقمندان به حوزه ابزار آلات هستید شاید برخی سوال ها در خصوص برند رونیکس Ronix برایتان پیش آمده باشد، ازجمله اینکه رونیکس ساخت کجاست؟ شکل‌گیری آن چگونه بوده است؟ محصولات این برند کجا تولید می‌شود؟ صفر تا صد پروسه خلق محصول تا عرضه آن به مشتری چگونه است و سوالات مشابه دیگر. ما در این مطلب قصد داریم به همه این پرسش‌ها پاسخ بدهیم.

رونیکس؛ برندی ایرانی با تفکر جهانی

اگر شما از فعالان، خریداران و یا علاقه‌مندان به حوزه ابزارآلات هستید، شاید برخی سوال‌ها درخصوص برند رونیکس برایتان پیش آمده باشد، ازجمله اینکه آیا رونیکس برندی ایرانی است؟ شکل‌گیری آن چگونه بوده است؟ محصولات این برند کجا تولید می‌شود؟ صفر تا صد پروسه خلق محصول تا عرضه آن به مشتری چگونه است و سوالات مشابه دیگر. ما در این مطلب قصد داریم به همه این پرسش‌ها پاسخ بدهیم.

برند بین‌المللی ابزارآلات رونیکس Ronix ، یک بنگاه تولیدی در داخل و خارج از ایران است و صفر تا صد فرآیند تولید کالا توسط تیم زنجیره تامین رونیکس و بر اساس استاندارد کیفی از پیش مشخص شده در بهترین کارخانه‌ها در سراسر جهان که پیشتر مورد تایید قرار گرفته‌اند، صورت می‌گیرد.

به عبارتی محصولات رونیکس در خارج از کشور و براساس استانداردهای رونیکس، تحت نظارت مستقیم تیم کنترل کیفیت تولید شده و پیوسته مورد پایش و بررسی کیفی قرار می‌گیرند.

شایان ذکر است که برند رونیکس Ronix از حدود دو سال قبل و به علت تشدید تحریم‌ها و پیامدهای ناشی از آن تصمیم گرفت پروسه تولید در ایران را نیز کلید بزند و ساخت ابزارآلاتی که امکان تولید آن بر اساس استانداردهای کیفی رونیکس در داخل ایران مهیا بود، آغاز شد و شاخص تولید در ایران به شاخص‌های پیشین رونیکس یعنی تنوع، کیفیت، قیمت‌گذاری منصفانه، خدمات پس از فروش و رفتار سازمانی متمایز افزوده شد.

بدین ترتیب گروه تولیدی رونیکس و کارخانه رونیکس در کنار تولیدکنندگان شناخته شده ایرانی به شرط تحقق استانداردهای کیفی، تولید محصولات در داخل ایران را آغاز کردند.

در رابطه با تولید در خارج از کشور، رونیکس بر اساس فاکتورهای کیفی، فنی، قیمت رقابتی، ظاهری و خدماتی بهترین تامین‌کننده و بهترین کارخانه‌ای که قرار است تولید در آن انجام شود را انتخاب می‌کند و پس از آن فرم دستور تولید محصول توسط رونیکس برای تامین کننده ارسال می‌شود و در تمامی مراحل پیش تولید، حین تولید و پس از تولید تحت نظارت و پایش کیفی بازرسان رونیکس قرار می‌گیرد.

باید به این نکته مهم هم توجه کرد که رونیکس به هیچ وجه سفارش‌دهنده ابزار نیست بلکه تامین‌کنندگان در سراسر جهان بر اساس فرم‌های دستور تولید ابزار (ERP) که تمامی مشخصات محصول از سوی زنجیره تامین کالا در آن لحاظ شده، محصولات را بر اساس استانداردهای کیفی رونیکس تولید می‌کنند.

پروسه خلق محصول تا عرضه به مشتری

این پروسه به این صورت است که در گام اول، تیم زنجیره تامین کالای رونیکس Ronix به نیازسنجی بازار می‌پردازد تا بر اساس خواسته مشتریان دست به خلق و تولید یک محصول بزند.

در گام بعدی چند محصول به صورت نمونه از چند کارخانه مختلف وارد ایران شده و سپس تیم پشتیبانی فنی رونیکس با آنالیز فنی محصول، تک‌تک قطعات و تمامی مکانیزم‌ها را از لحاظ ۴ مولفه فنی، ابعادی، عملکردی و ظاهری مورد بررسی ساختاری قرار می‌دهد.

تیم پشتیبانی فنی رونیکس همچنین جهت راستی‌آزمایی مشخصه‌های فنی نمونه محصولات، آنها را مورد تست آزمایشگاهی قرار می‌دهد و سرانجام بهترین نمونه جهت بررسی طول عمر دستگاه تحت شرایط واقعی به کاربران حرفه‌ای سپرده می‌شود تا با بالاترین حجم و مداومت کاری، دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد.

این دستگاه‌ها حداقل به مدت یک سال در شرایط واقعی تست می‌شوند و به صورت ماهیانه، پایش شده و در صورت وجود عیب یا پایین بودن کیفیت، مشکلات قطعه یا مکانیزم برطرف می‌شود و در نهایت به محصول نهایی تبدیل شده و با مشخص شدن استانداردهای تولید و فنی، آماده تولید انبوه می‌شود.

از سوی دیگر تیم بازرسی رونیکس Ronix با حضور در خط تولید، محصولات تولید شده در کشورهای مختلف را پیوسته مورد نظارت مستقیم و پایش‌های کیفی و فنی قرار می‌دهند و پس از تایید و کسب مجوزهای لازم، محصول نهایی آماده عرضه به بازار می‌شود.

بعد از خروج محصول از کارخانه جهت بارگیری، بازرسان فنی رونیکس بار دیگر محصول را مورد بررسی قرار می‌دهند و پس از ورود محصولات به انبار ایران، برای آخرین بار محصولات مورد بازررسی قرار می‌گیرند و سرانجام برای پخش و توزیع در سطح کشور آماده می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *